31 januar 2007

100 % uflaks

Har du noen gang tenkt over alle skadene du kan påføre deg, mens du trener?

Jeg tenkte ikke over det før jeg plutselig lagg merke til at beina mine er ganske sårebare og ustabile.

For noen år siden tråkket jeg kraftig over, noe som gjorde at leddbåndet i mitt høyre bein er veldig slakt. Og dermed må jeg trene med støtte teip, hver gang jeg trener. Noe jeg igjen er veldig dårlig til!

Da jeg trente i går, fikk jeg en saftig strekk i høyre lårmuskel.. Hvordan er det mulig sier jeg bare!

Jeg har iallefall funnet ut at jeg skal ta det med ro når jeg trener fremover og varme GODT opp. Så kan jeg kanskje fortsett å trene, uten å bli skadet :P

For er det ikke ankelen, er det låret, er det ikke låret er det noe annet.

Trening er en del av livet mitt, så jeg kan ikke bare la det være.


Kjære Gud gi meg styrke!!!!

1 kommentar:

Line Annette sa...

Hei Hege :)

Så gøy at du hadde blogg, det hadde jeg ikke oppdaga :) hehe, er ikke helt inn i dette her selv enda :)

håper du har det bra. koselig å lese på siden din. ARtig :)

KLEM