16 februar 2007

Sant så sant


10 grunner til at det blir relativt få par på en skole som Borgen:

1. Vi vet alt for mye om hverandres dovaner og erfaringer
2. Vi se hverandre alt for ofte i lite apellerende og tiltrekkende klær
3. Vi vet for mye om hverandres hygienevaner
4. Vi ser hverandres morratryne og møter hverandres morrahumør 190 morraer i året
5. Vi har altfor god kjennskap til hverandres til tider dårlige humor
6. Vi ser hverandre kose med utallige av våre medelever
7. Vi har altfor god kjennskap til hverandres temperament og dårlige vaner
8. Vi har altfor god oversikt over hverandres tidligere kjærlighetsaktiviteter
9. Vi ser hverandre sove litt for ofte
10.Vi kveler hverandres gnister før de engang er tent, ved streke virkemidler som blikk, ertende kommentarer og ryktespredning

Etter at jeg fikk lese disse påstandene å tenkte nøye gjennom de. Kom jeg frem til at de stemmer ganske mye! Trist, men sant så sant!

Takk, Ingvild og Elise, for sanne ord..

Andre som er enige?

4 kommentarer:

Elise&Ingvild sa...

hehe.. bra vi er til hjelp! ;)

BareJannicke sa...

hehe. dette er good hege! :D
shiiit, skjer med at jeg har oppdatert bloggen min :P lol

looove you vennen :D du er så sød så sød !! :D

Hege Sofie sa...

Elise&Ingvild: Jeg måtte lissom bare bekrefte det som dere hadde sagt. Det var lissom så bra, og så sant :P
Hehe.. Dere er hedret!

barejannicke:
Du er vel flink.. Så faktisk at du hadde blogget i den spennende historie timen :D
God vennen min:)

Tina sa...

Hehe.. Veldig sant:P