07 januar 2007

Hva skulle jeg gjordt uten storesøsteren min?

Dager hvor alt kjennes kjipt, men du prøver så godt du kan å gjøre alt for ikke å være kjip.

Det er ved slike dager man trenger en storesøster med "god" humor.

Min kjære storesøster sendte meg en mail, med et bilde av meg. Hun har vist hatt det veldig gøy, for det bildet ser ikke ut (som du ser på bildet)

Da jeg så mailen med dette "flotte" bildet av meg selv i. Fikk jeg meg en lattis! Akkurat da, trengte jeg noe å le av. Av annet er bra å le av, enn en selv? :)

Takk, Storesøster, for alle gode råd og gode bilder! Evig glad i deg!!

1 kommentar:

BareJannicke sa...

ha ha ha. skjønner at du fikk lættis der altså !!! LOL lizzom!! :P hehe. . . .

bra du er enig i diktet mitt ;)

regnskap er LIFE!! oooh yeah!

Amen. Halleluja. hilsen fra JANNICKE! din snusmumrik! !