19 desember 2006

Ups, det har skjedd igjen..

Å nei, Ragnhild og jeg har fått enda ett utbrudd.
Dagens sykdom og lesing til religion var årsaken.

Da kvelden kom var både Ragnhild og jeg gira til tusen. Men hva i alle dager skulle vi finne på. Klokka var ganske mye, og folk hadde begynt å legge seg.

Dette skulle ikke stopp oss!

Første delen bestod av rutsing på madrass utfor trappa. Men til vår store skuffelse gikk det ikke som planlagt. Verken Ragnhild eller jeg fikk særlig god fart nedover trappene.
Det endte med at Ragnhild måtte sitte oppå madrassen, slik at jeg kunne dra henne nedover.
VIRKET OVERRASKENDE BRA!


Leif Tore, som nygjerrig er, kom og så hva dette spetakkelet var. Og det endte med at han også prøvde, bare denne gangen var det både Ragnhild og jeg som dro madrassen nedover.
Fort er bare forordet på hvor fort det gikk.
Tiden gikk og vi ble bare mer og mer gira på å gjøre enda mere tull.
Og det ble det!

Vi fant hver vår damestrømpe-bukse og dro over hodet. La restene av strømpe-buksa i nakken og tok opp hetta. Skal si vi ble skumle. Tro det eller ei; Stina svakk da hun åpnet døren og så hvem som stod der :)
Guttene derimot stod bare der. Sa ikke stor, gjorde ikke stort, (hørte ikke stort).
"Ehm.. Hvorfor gjør dere det?"
Vår kjære Kjetil og Leif Tore hadde besøk av en poika fra Evje.
Sitat fra Kjetil: "Ikke alle er slik på borgen!"
Hva skulle det bety?



Har du hørt om folk som strekker kabler?! Ragnhild og jeg strakk strømpe-bukser fra dør til dør :) Utrolig vittig, når man har en humor som har jobbet overtid for en god stund siden.
Ragnhild og jeg kom oss til slutt i seng. Da var klokken nærmere ett.



Takk for en KONGE kveld Ragnhild! :)
Tok forresten madrassen med ut på fjellene og så på stjernehimmelen. Vi kunne ikke så mye. Så gikk fort inn igjen :/

9 kommentarer:

Anonym sa...

vittig

Tina sa...

Hehe.. Hvorfor var ikke jeg der???

Ragnhild sa...

Åhhhhhhhhh HEGE!! Skal sei mi hadde d GØY!!
Fær lage ein link til sida di frå mi side.. hehe
Det var heilt konge, mi kommer til å huske dette leeeenge!! Ingen tvil om det! Godt mi kan ha det gøy uten å bry oss om kva andre seier, ikke sant???
åh, e lo så tårene trilla når e las dette!!
DU e god:)

BareJannicke sa...

hehe så søte :P

BareJannicke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hege Sofie sa...

Tina: Jeg har ikke peiling hvorfor du ikke var der. Men jeg kan vedd rommet mitt på at vi kommer til å få et likedann utbrudd igjen snart! da skal jeg prøve å huske på deg. Men kan ikke love at jeg husker det. For jeg er som sagt veldig glemsom av meg =) Hehe..

Geir: Mhm :)

Ragnhild: Gjett om vi kommer til å huske det lenge :) Vi bryr oss ikke, bare litt (når folk blir sure :/ )

Jannicke: :P

StippeMarit sa...

DERE ER SØTE<3

Siri sa...

*ler* Sjukt vittig.. Dykke asså, dykke finne på det meste..

Men... GOD JUL!!!!!! :)

Anonym sa...

Vittige greiår...Det er tydligvis ikkje sunnt å lese for mye t tentamen:P