17 desember 2006

Frustrasjon, og atter frustrasjon

Tentamenperioden er snart ferdig.


Det har pågått i over en uke nå. Hard, slitsom jobbing. Dag ut og dag inn. Fra morgen til kveld.
Hvorfor i alle dager må man ha alle tentamnene på en og samme gang?! Det forstår jeg bare ikke.

For å være helt ærlig, blir man ikke mindre lei av å sitte inne på rommet å jobbe med skolearbeid. Frustasjonen over umestret arbeid stiger inn over meg. Frustrasjonen over hvor dårlig det går an å gjøre skolearbeid på.

Det er nettopp i disse periodene man virkelig kjenner at man er 100% lei av skolen. Det eneste positive er at det bare er et halv år igjen av 13 års skolegang. Vi må se det med et smil. Og tenke på alle de gøye tingene man skal gjøre til høsten.
For min del, blir det Fjellhaug sammen med Ragnhild :)

Men nå må jeg tilbake til virkeligheten. Hvor frustrasjonen min holder på å ta overhånd over alt og alle. Takk Gud for at det snart er jul, for at Jesus ble født og forandret våre liv.

3 kommentarer:

Tina sa...

Føler med deg!

Glad i deg<3
Da sees vi i Oslo neste år da:)

Hege Sofie sa...

Oh yeah, we do :)
I'm loockin forward to it!!

Anonym sa...

totally agree with you