05 desember 2006

Nå er det ikke lenge igjen !

Tenk nå folkens. Nå er det jammen med ikke lenge til lille Hege også blir 18 år :)


14. desember er den STORE dagen! Jeg kan nesten ikke vente..
Dette er for tiden mitt største ønske. Peugeot 306 :) Men som jeg og mange andre vet, kommer det ikke til å skje!
Men vi depper ikke at den grunn..
18 år er en fin ting. Myndig og alle ting! Kan det bli bedre?! sier jeg bare.
Gleder meg ubeskrivelig mye til lappen :) Som mest sannsynelig kommer en gang i Januar en gang!
Jeg er en person som blir veldig glad for MANGE bursdags-klemmer :)

5 kommentarer:

Tina sa...

Hege, nå er det virkelig ikke lenge igjen!! Ååååååå, det er bare fire dager igjen til jeg blir 18 år! Og like etter kommer du etter!!
Haha.. Så vanvittig gøy!:P

Skal du til Geir i helga? Om du skal det, så blir det superduper gøy:D

Ragnhild sa...

Tenk om du hadde fått ein BIL til bursdagen då! Hadde vore skikkeli morro!!! Men den sjangsen er vel liten ja...
Men uansett så skal du få ein haug med klemmer av meg, det LOVER eg!!
klems og kos og veldig glad i du!=)

Anonym sa...

visste ikke at du hadde blogg...det var lurt

Hege Sofie sa...

Å jo.. Jeg er faktisk en sånn en jeg og :)
hehe..

Anonym sa...

og nå er det hvertfall ikke lenge igjen! bare noen timer faktisk :) hurra!